رنگ اپوکسی مخصوص لوله ی انتقال آب

رنگ اپوکسی مخصوص لوله ی انتقال آب، باید با مقاومت بالایی جهت نگهداری از سازه برای مدت طولانی باشد. شرکت رادین فعال در زمینه ی مشاوره و تامین رنگ های صنعتی در خدمت شما می باشد.

مشخصات رنگ اپوکسی مخصوص لوله ی انتقال آب

لوله های انتقال آب از سطح داخلی و خارجی دچار پوسیدگی و فرسایش می شوند. به جهت حساس بودن این سازه ها باید محافظت کامل از آن ها صورت گیرد. یکی از این راهکارها استفاده از رنگ های دو جزئی با مقاومت بالا می باشد. رنگ های اپوکسی دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت، تنش مکانیکی، دما، سایش و نیز حلال های شیمیایی می باشند. برای بخش داخل و خارج لوله می توان سیستم رنگ آمیزی مخصوص بکار برد.

رنگ اپوکسی مخصوص داخل لوله

در صورتی که لوله حاوی آب اشامیدنی باشد، باید از اپوکسی بهداشتی بصورت سلف پرایمر استفاده نمود. برای آب شور کولتار اپوکسی گزینه ی مناسب می باشد. در صورتی که پساب فاضلابی باشد استفاده از ماستیک اپوکسی پیشنهاد می شود.

رنگ اپوکسی مخصوص خارج لوله

برای خارج لوله می توان از رنگ اپوکسی پلی آمید و یا پلی آمین استفاده نمود. اگر رطوبت بالا بود از نوع پلی آمید استفاده کنید و اگر درصد مواجهه با مواد شیمیایی زیاد بود از نوع پلی آمین استفاده شود. اگر قرار است لوله به داخل خاک انتقال یابد از کولتار اپوکسی استفاده کنید. برای لوله های حساس و در مناطق خطرناک باید از نوعی اپوکسی پلی آمین با ضخامت بالا حدود 1000میکرون استفاده کرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

روش رنگ آمیزی استیل ضد زنگ

قیمت رنگ زینک تک جزئی

رنگ اپوکسی مخصوص لوله ی انتقال آب

رنگ صنعتی مخصوص لوله ی آب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما