رنگ ضد خوردگی برای مخازن صنعتی

جهت جلوگیری از آسیب مخازن باید از رنگ ضد خوردگی برای مخازن صنعتی استفاده نمود که این رنگ ها در انواع آستر های ضد خوردگی و رنگ های رویه ضد خوردگی موجود می باشند.

مشخصات رنگ ضد خوردگی برای مخازن صنعتی

مخازن صنعتی از جنس فلز بوده و با گذشت زمان دچار پوسیدگی شده و در صورت عدم تعمیر، باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. انواع رنگ ها و آسترهای ضد خوردگی برای پوشش دهی و محافظت از این سازه ها وجود دارند که به برخی اشاره می کنیم.

آستر ضد خوردگی زینک ریچ اپوکسی

این آستر با داشتن ذرات پودر روی و با حفاظت کاتدی از سازه ی فلزی زیرین در برابر خوردگی محافظت می نماید

آستر ضد خوردگی زینک اتیل سیلیکات

مخازن و سازه های در معرض حرارت بالا باید با پرایمر ضد خوردگی مخصوص مقاوم به دما محافظت شوند. این پرایمر با نام زینک اتیل سیلکیات شناخته می شود که بر مبنای رزین سیلیکونی و نیز پودر روی تولید می شود.

رنگ رویه پلی اورتان مخصوص مخازن

برای سطح خارجی مخازن در معرض نورآفتاب از این پوشش استفاده می شود که علاوه بر مقاومت بالا در برابر خوردگی با تابش نور آفتاب دچار تغییر رنگ و تخریب نمی شود.

رنگ رویه اپوکسی مخازن

این رنگ برای سطح داخلی مخازن و نیز سطح خارجی مخازن که در محیط داخل قرار دارند استفاده می شود. این نوع رنگ مقاومت شیمیایی بالایی داشته و در برابر انواع حلال های صنعتی و نیز مواد اسیدی و قلیایی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

رنگ ضد خوردگی برای مخازن صنعتی

رنگ ضد خوردگی مخازن

عناوین مرتبط:

پوشش اپوکسی مخازن سوخت با قیمت مناسب

خرید رنگ مخصوص مخازن سوخت گازوئیل

پوشش رنگ مخصوص مخزن اسید

پوشش رنگ مخصوص داخل مخازن روغن

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما