روش رنگ آمیزی ورق گالوانیزه

روش رنگ آمیزی ورق گالوانیزه با رنگ های صنعتی را می توانید در این مقاله بخوانید. شرکت رنگ رادین، مرکز مشاوره و فروش رنگ های صنعتی در تهران همراه با ارسال به شهرستان ها.

روش رنگ آمیزی ورق گالوانیزه

ورق های فلزی گالوانیزه دارای یک لایه روی بر روی سطح خود می باشند. این ماده محافظت کاتدی قوی از سازه ی آهنی زیرین خود انجام می دهد. با گذشت زمان و اکسید شدن ذرات روی این لایه ی حفاظتی از بین می رود و فرآیند خوردگی سازه شروع می شود. با توجه به اینکه این لایه بسیار ارزشمند می باشد بهتر است تا قبل از پوشیدگی آن از سطح محافظت کنیم تا این لایه ی حفاظتی قوی سالم باقی بماند.

آماده سازی سطح

از آنجایی که سطوح گالوانیزه بسیار صیقلی می باشند امکان اجرای رنگ بصورت مستقیم بر روی آن ها نمی باشد و ابتدا باید سطح را توسط واش پرایمر یا اپوکسی تای کوت آماده کنیم. این محصول بر پایه ی رزین اپوکسی می باشد و همچنین با داشتن اسید فسفریک، باعث خورندگی ناچیز و زبرکنندگی در ساختار فلز می شود و بنابراین پس از اجرای آن می توان رنگ را بر روی آن اعمال کرد.

رنگ های مناسب جهت سطح گالوانیزه

انواع رنگ های تک جزئی و دو جزئی قابلیت اجرا بر روی این سطح را دارند. یکی از بهترین پرایمر های ضد خوردگی رنگ اپوکسی اکسید آهن می باشد. رنگ های اپوکسی هایبیلد و همچنین رنگ اپوکسی پلی آمید و یا پلی اورتان نیز بعنوان محافظت کننده های قوی بر روی این ساختار اجرا می شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

روش رنگ آمیزی ورق گالوانیزه

رنگ آمیزی گالوانیزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما