قیمت و کاتالوگ پرایمر رنگ نسوز

جهت دریافت قیمت و کاتالوگ پرایمر رنگ نسوز با خاصیت مقاومت به حرارت تا 400 درجه ی سانتی گراد، با شرکت رنگ رادین تماس بگیرید.

رنگ آستری ضد خوردگی مخصوص رنگ نسوز

سازه های فلزی در معرض حرارت بالا با سرعت بسیار بالا دچار خوردگی می شوند؛ این امر وظیفه ی محافظت از سازه ها را دو چندان می نماید بخصوص که رطوبت نیز در محیط باشد. این پرایمر بر پایه ی رزین سیلیکونی نسوز و درصد بالایی از پودر روی تولید می شود و معمولا در ظرف های جداگانه عرضه شده و در هنگام اجرا ترکیب می شوند. رزین سیلیکون موجود در این رنگ وظیفه ی نگهداری از ذرات پودر روی و نیز تعدیل دما را بر عهده دارد. ذزات پودر زینک نیز با روش حفاظت کاتدی سطح سازه را از هر گونه خوردگی محافظت می نمایند. به این صورت که فلز روی نقش آند را بازی می کند و در هنگام فرآیند خوردگی ابتدا ذرات زینک خورده می شود و فلز زیرین کاملا سالم باقی می ماند.

چگونه پرایمر نسوز را اجرا کنیم؟

در صورتی که سازه در معرض رطوبت نیز باشد باید حتما از پرایمر سیلیکونی مقاوم به حرارت و رطوبت استفاده نمود. برای اجرا جهت کامل شدن واکنش باید حتما دما بالاتر از 35 درجه ی سانتی گراد و رطوبت بیش از 70 درصد باشد.

  1. ابتدا سطح سازه را بخوبی بشویید و سندبلاست کنید.
  2. رزین پرایمر را با جزء دوم پودر روی بخوبی مخلوط نمایید و سپس اندکی با تینر مخصوص رقیق نمایید و در مرحله ی بعد با پیستوله بر روی سازه اجرا کنید.
  3. پس از اطمینان از کیور شدن رنگ پرایمر، رنگ رویه را اجرا نمایید.

قیمت و کاتالوگ پرایمر رنگ نسوز

جهت استعلام قیمت و دریافت کاتالوگ محصولات با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

عناوین مرتبط:

رنگ نسوز قرمز 400 درجه ی روناس

خرید رنگ نسوز مشکی روناس

قیمت و کاتالوگ پرایمر رنگ نسوز

پرایمر رنگ نسوز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما