اپوکسی زینک ریچ دو جزئی روناس

اپوکسی زینک ریچ دو جزئی روناس با درصد بالایی از پودر روی، به خوبی می تواند سازه های فلزی را از هرگونه خوردگی محافظت نماید. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات اپوکسی زینک ریچ دو جزئی روناس

اپوکسی زینک ریچ، بر پایه ی رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید تولید می شود. این محصول دارای درصد بالایی از پودر روی از 60 تا 90 درصد می باشد. ذرات روی موجود در رنگ باعث حفاظت کاتدی از سطح سازه می شوند. با توجه به میل به اکسایش بالای فلز روی نسبت به فلز آهن زیرین خود و ایجاد اختلاف پتانسیل بین دو فلز، در هنگام فرآیند خوردگی ابتدا فلز روی اکسید می شود(آند فداشونده) و در نهایت پس از اکسید شدن تمام روی(تشکیلZn2O3) فرآیند اکسایش آهن شروع می شود که در این هنگام باید سطح را دوباره رنگ آمیزی نماییم.

محصول زینک ریچ اپوکسی با ضخامت فیلم خشک از 70 تا 100 میکرون قابل اجرا می باشد. در ضخامت های بالاتر به دلیل عدم اتصال فلز روی با سطح آهن، هیچ گونه حفاظت کاتدی انجام نمی شود و عملا هدر دادن رنگ اتفاق افتاده است.

کاربرد آستر زینک ریچ اپوکسی

از این پوشش برای رنگ آمیزی قطعات و سازه های فلزی در معرض خوردگی متوسط و شدید استفاده می شود. محصول بعنوان پرایمر می باشد و جهت حفاظت بیشتر از سازه، باید از یک لایه رنگ رویه اپوکسی و یا پلی اورتان استفاده کنیم.

روش اجرای پوشش

زیرسازی یکی از مهمترین عوامل چسبندگی بالا و در نتیجه دوام نهایی رنگ بر روی سازه می باشد. قبل از اجرا شستشو و سندبلاست سازه ضروری می باشد.

  1. ابتدا سطح سازه ی فلزی را بخوبی با حلال بشویید تا از هر گونه آلودگی و چربی پاک شود.
  2. سازه را بخوبی سندبلاست کنید تا زبر شود و چسبندگی لازم برای اجرای رنگ را بدست آورد.
  3. رنگ را با هاردنر بخوبی مخلوط کنید و سپس با تینر اپوکسی اندکی رقیق نمایید.
  4. مخلوط حاصل را با پیستوله، ایرلس و یا قلم و غلتک اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

اپوکسی زینک ریچ دو جزئی روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما