زینک ریچ مقاوم به حرارت

زینک ریچ مقاوم به حرارت بر پایه ی رزین سیلیکونی و غنی از پودر روی. مقاومت حرارتی این محصول تا 450 درجه ی سانتی گراد می باشد. شرکت رنگ رادین، بعنوان نمایندگی رنگ روناس و اکسیر در تهران، درخدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

زینک ریچ مقاوم به حرارت روناس

سازه های فلزی با قرارگیری در معرض عوام خورنده و حرارت بسرعت دچار آسیب می شوند. محافظت از سازه ها با استفاده از پوشش های رنگی مقاوم، بسیار حائز اهمیت می باشد. رنگ های آستری غنی از پودر روی بخوبی می توانند تا با روش حفاظت کاتدی، سطح فلز را از هر گونه آسیب و خوردگی حفاظت نمایند.

در شرایطی که دما کمتر از 150 درجه باشد از رنگ های زینک ریچ بر پایه ی رزین اپوکسی بعنوان پرایمر استفاده کنید. برای مواردی که حرارت بالا وجود دارد از پوشش هایی بر پایه ی رزین نسوز سیلیکونی استفاده کنید. رزین علاوه بر ایجاد سد فیزیکی محکم در برابر ورود عوامل خورنده به سطح فلز، می تواند بستر لازم برای تثبیت ذرات پودر روی را فراهم آورد.

پرایمر مقاوم به حرارت در دو دسته ی زینک اتیل سیلیکات که بصورت پودر خالص و رزین است و همچنین زینک ریچ سیلیکونی که تک جزئی است، تقسیم می شود. این دو محصول مقاومت عالی در برابر رطوبت و حرارت دارند و بعنوان رنگ رویه می توانید از پوشش های سیلیکونی مقاوم به حرارت استفاده کنید.

روش اجرای پوشش زینک ریچ سیلیکونی

  1. ابتدا سطح فلز را کاملا تمیز و سندبلاست کنید.
  2. زینک ریچ را بخوبی مخلوط و با تینر مخصوص اندکی رقیق کنید.ضخامت اجرایی پوشش از 30 تا 75 میکرون فیلم خشک می باشد.
  3. رنگ رویه نسوز سیلیکونی را بعنوان رنگ رویه بر سطح سازه اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

زینک ریچ مقاوم به حرارت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما