خرید هر گالن رنگ زینک فسفات در تهران

خرید هر گالن رنگ زینک فسفات در تهران، این محصول با کیفیت بالا بوده و به خوبی سازه ی زیرین را در برابر رطوبت محافظت می نماید. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوارالغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

خرید هر گالن رنگ زینک فسفات در تهران

پوشش زینک فسفات نوعی رنگ می باشد که به دلیل داشتن رزین قوی و بخصوص عامل ضد خوردگی فسفات روی می تواند مقاومت خوبی در برابر عوامل خوردگی داشته باشد. این محصول بعنوان پرایمر بر سطح فلزات استفاده می شود.

زینک فسفات آلکیدی

رنگ زینک فسفات با ایجاد پیوند قوی چسبندگی بسیار بالایی را در سطح فلز را ایجاد می کند. به دلیل داشتن فسفات زینک و نیز سطح زبر سبب می شود تا لایه هایی را که شما اعمال می کنید به طور فیزیکی و مکانیکی با این پوشش ها در هم آمیخته شوند و همین عامل مانع از  هر نوع خوردگی می شود. وجود رزین آلکید نیز از طریق ایجادسد و ساختار مولکولی ای که دارد از ورود عوامل تخریب کننده به

سطح  فلز را تا حدود زیادی محدود می کاهد. این پوشش مقاومت بالایی در برابر رطوبت، تابش نور و همچنین محیط های شیمیایی ملایم دارد.

مشخصات زینک فسفات اپوکسی

این نوع پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی می باشد. رنگ مقاومت عالی در برابر خوردگی رطوبتی و شیمیایی قوی دارد. این محصول را بعنوان آستر استفاده کنید و جهت محافظت بیشتر از سازه یک دست رنگ رویه اپوکسی و یا پلی اورتان بر سطح فلز اجرا کنید. محصول مقاومت نوری ندارد و برای سازه های در برابر تابش آفتاب حتما باید با یک دست رنگ رویه کاور شود.

یکی از کاربردهای این پوشش استفاده بعنوان پرایمر در سطح فلز غرقابی می باشد.

برای خرید محصول و دریافت مشاوره با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

خرید هر گالن رنگ زینک فسفات در تهران

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما