رنگ اپوکسی مخصوص مخزن آب

رنگ اپوکسی مخصوص مخزن آب با مقاومت بالای رطوبتی و دارای تاییدیه ی اداره ی بهداشت. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات رنگ اپوکسی مخصوص مخزن آب

مخازن و نیز لوله های بتنی و فلزی نگهداری و انتقال آب شرب، با گذشت زمان و قرارگیری در معرض رطوبت و نیز اکسیژن هوا، دچار آسیب و خوردگی می شوند. با گذشت زمان و ایجاد خوردگی بیشتر، مخزن دچار نشتی و سوراخ شدگی می شود. با توجه به هزینه ی بالای ساخت این مخازن و لوله ها بهتر است تا حفاظت لازم را از آن ها بعمل آوریم.

یکی از سیستم های حفاظتی و کارآمد استفاده از پوشش های رنگی مقاوم به رطوبت با نام اپوکسی می باشد. این پوشش با قرار گرفتن در شرایط غرقابی نیز مقاوم خود را حفظ می کند. رنگ دو جزئی می باشد و برای کامل شدن واکنش شیمیایی خود و نیز خشک شدن کامل نیاز به بخش دوم هاردنر دارد.پوشش های اپوکسی معمولی به دلیل داشتن حلال و پیگمنت نسبتا سمی نمی توانند در این سازه ها استفاده شوند. رنگ های اپوکسی بهداشتی از گزینه هایی هستند که به دلیل عدم استفاده از حلال در تولید آن(سالونت فری) و نیز عدم وجود درصد بالایی از عناصر سمی، برای پوشش این مخازن مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ اپوکسی بهداشتی روناس

این پوشش با کد RTB-727 تولید می شوند. محصول دارای تاییدیه از اداره بهداشت می باشد. رنگ در بسته بندی حلب 25 کیلویی و هاردنر 2.5 کیلویی می باشد. بعنوان رنگ آستر در سازه های فلزی از پرایمر زینک فسفات اپوکسی و یا زینک ریچ اپوکسی استفاده کنید. در مورد سازه های بتنی از یک دست سیلر اپوکسی جهت اشباع سطح استفاده نمایید.

روش اجرای پوشش

  1. ابتدا سطح را از هر گونه آلودگی پاک و کاملا تمیز نمایید.
  2. سطح را سندبلاست کنید و آن را اندکی زبر کنید تا رنگ رویه بخوبی به سطح بچسبد.
  3. رنگ را با نسبت مشخص با هاردنر ترکیب و با تینر اپوکسی رقیق نمایید.
  4. در نهایت رنگ را با غلتک و یا پیستوله اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی مخصوص مخزن آب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما