رنگ صنعتی مخصوص آف شور

جهت خرید رنگ صنعتی مخصوص آف شور، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45

رنگ آمیزی سازه های فلزی با رنگ صنعتی مخصوص آف شور

قطعات و سازه های فلزی در نزدیکی محیط ساحلی، به دلیل وجود رطوبت بسیار بالا، بسرعت دچار خوردگی می شوند. در محیط های ساحلی و صنعتی به دلیل حل شدن گازهای خورنده و سمی مانند هیدروژن سولفید درون قطرات آب، این خوردگی بسیار شدت می یابد. با شروع فصل گرما و داغی هوا نیز میزان خوردگی بسیار بیشتر خواهد شد. بنابراین باید از این سازه ها بخوبی محافظت کنیم. یکی از روش های حفاظتی استفاده از رنگ های صنعتی دو جزئی و اجرای سیستم سه لایه ی رنگ آمیزی می باشد که در ادامه به بررسی دقیق آن می پردازیم.

رنگ پرایمر زینک ریچ اپوکسی

بعنوان لایه ی اول از آستر ضد خوردگی زینک ریچ اپوکسی استفاده کنید. این رنگ با پودر روی بالاتر از 80 درصد گزینه ی مناسب برای مناطق ساحلی می باشد. پوشش از طریق حفاظت کاتدی و آند فداشونده ی روی از سطح حفاظت می نماید. این پوشش را می توانید تا ضخامت 80 میکرون فیلم خشک اجرا نمایید.

پوشش لایه میانی اپوکسی پلی آمید

این رنگ بعنوان رنگی که معمولا بر روی زینک ریچ اجرا می شود در نظر گرفته می شود. این پوشش باعث افزایش ضخامت رنگ اجرایی و نیز افزایش چسبندگی لایه رویه به سطح پرایمر غنی از روی زیرین می شود. ضخامت اجرایی رنگ معمولا بین 100تا 200 میکرون می باشد.

رنگ لایه رویه پلی اورتان

پوشرنگ پلی اورتان دارای مقاومت رطوبتی، شیمیایی، دمایی و نوری عالی می باشد. این رنگ با قرارگیری در معرض تابش آفتاب دچار آسیب و پوسیدگی نخواهد شد و گزینه ی بسیار مناسب برای سازه ی در معرض خوردگی شدید و نیز نور می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ صنعتی مخصوص آف شور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما