رنگ مخصوص نقاط جوش

رنگ مخصوص نقاط جوش با خاصیت ضد زنگی عالی، رنگ رادین، مرکز فروش رنگ های صنعتی روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ مخصوص نقاط جوش، ضد خوردگی قوی

نقاط اتصال انواع سازه های فلزی بشدت مستعد زنگ زدگی می باشد. این امر در سازه های گالوانیزه و استینلس استیل بسیار مشاهده می شود. این دو نوع سازه به ترتیب به علت داشتن درصد بالایی از روی و کروم در سطح خود معمولا دچار زنگ زدگی نمی شوند. حال وقتی می خواهیم اتصال بین دو سازه را برقرار کنیم جنس فلز اتصالی از آهن می باشد که فاقد حفاظت می باشد. بنابراین در چنین مناطقی از یک دست رنگ ضد خوردگی قوی باید استفاده کنیم.

مشخصات رنگ زینکا

پوشش های اسپری زینکا و یا رنگ زینکا نوعی رنگ با خاصیت حفاظت کاتدی قوی می باشد. این پوشش بصورت تک جزئی و با اجرایی آسان می باشد. درصد پودر روی موجود در این رنگ بیش از 90 درصد می باشد و بنابراین بایدمی تواند بخوبی سطح را حفاظت نماید. از طرف دیگر این پوشش چسبندگی بالایی به انواع سطوح دارد و بصورت تک لایه و با مقاومت شیمیایی و فیزیکی عالی می باشد.

این پوشش به نام گالوانیزه سرد نیز شناخته می شود. حلال این رنگ باید از نوع حلال های فوری قوی باشد. محصول بصورت پودر روی خالص در بستری از رزین اپوکسی می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ مخصوص نقاط جوش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما