رنگ مناسب برای مخزن روغن صنعتی داغ

جهت خرید رنگ مناسب برای مخزن روغن صنعتی داغ و دریافت مشاوره با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات رنگ مناسب برای مخزن روغن صنعتی داغ

روغن های صنعتی با داشتن مواد خورنده باعث ایجاد اکسید و از بین رفتن سازه ی فلزی می شوند. جهت جلوگیری از ورود زنگ به داخل محلول روغن و نیز محافظت از خوردگی مخزن می توانیم با استفاده از پوشش های رنگ های صنعتی از سازه محافظت نماییم. رنگ هایی بر پایه ی اپوکسی فنولیک با داشتن مقاومت شیمیایی و نیز دمایی بالا یکی از بهترین گزینه ها برای این کار می باشند. در ادامه به بررسی آستر و رنگ رویه مناسب از جنس فنولی می پردازیم.

آستر اپوکسی فنولیک مقاوم در برابر مواد شیمیایی و دما

رنگ آستری فنولی از رزین اپوکسی فنول به همراه پیگمنت ضد خوردگی روی تولید می شود. این ماده مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی قلیایی و اسیدی دارد. با قرارگیری در معرض حلال ها و مواد خورنده رنگ دچار آسیب نمی شود و بنابراین سازه ی زیرین آن کاملا سالم باقی می ماند. مقاومت دمایی این پوشش تا 150 درجه ی سانتی گراد می باشد و تحمل حرارتی خوبی دارد. با وجود پیگمنت ضد خوردگی روی، مقاومت پوشش در برابر خوردگی رطوبتی بالا می رود.

رنگ رویه فنولیک با پایداری شیمیایی و دمایی بالا

پوشش های اپوکسی فنولیک بر پایه ی رزین اپوکسی فنول و خشک کن پلی آمینو- آمید می باشند. این رنگ ها با قرارگیری در معرض مواد اسیدی  یا قلیایی با جذب اسید باز و خنثی سازی آن باعث پایداری خود و در نتیجه محافظت از سازه ی زیرین می شوند. فام رنگی این محصول در دو رنگ سفید و طوسی  و بصورت براق می باشد. ضخامت اجرایی پوشش از 100 تا 200 میکرون فیلم خشک می باشد. درصد وزنی مواد جامد رنگ 80 درصد در فیلم خشک است.

اجرای پوشش

  1. ابتدا سطح سازه را بخوبی با حلال بشویید و سندبلاست کنید.
  2. رنگ آستر فنولیک را با ضخامت استاندارد بر روی سطح اجرا نمایید.
  3. پس از گذشت چند ساعت و خشک شدن نسبی، رنگ رویه فنولیک را اجرا نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت: 02144377126

همراه:09129687674

رنگ مناسب برای مخزن روغن صنعتی داغ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما