ضد زنگ طوسی با قیمت ارزان

مر کز خرید ضد زنگ طوسی با قیمت ارزان و کیفیت بالا از شرکت رنگ رادین صنعتی و با مشاوره ی رایگان

ضد زنگ چیست؟

سازه های فلزی با گذشت زمان در اثر رطوبت، تماس با مواد شیمیایی، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، سایش مکانیکی نمکی و یا شن و ماسه ای دچار پوسیدگی و فرسایش می شوند. برای محافظت از این سازه های می توان از آسترهای ضد زنگ مخصوص تک جزئی و یا دو جزئی استفاده نمود. این پوشش ها با داشتن رزین های محافظ و نیز پیگمنت های ضد خوردگی قوی از سازه ی فلزی به طریق فیزیکی و شیمیایی محافظت خواهند نمود.

ضد زنگ طوسی تک جزئی

این ضد زنگ برپایه ی رزین های آلکیدی و برای محیط هایی با درصد خوردگی کمتر استفاده می شود.بهتر است پس از اجرا یک دست رنگ رویه آلکیدی صنعتی جهت محافظت بیشتر از سازه ی فلزی اجرا شود.

ضد زنگ طوسی دو جزئی

آستر ضد زنگ دو جزئی برپایه ی رزین اپوکسی و پیگمنت ضدخوردگی روی تولید می شود. این پوشش به طریق حفاظت کاتدی و نیز رسوب فیزیکی عنصر روی بر روی سطح فلزی از آن محافظت محافظت می نماید. پس از اجرا بهتر است تا یک دست رنگ رویه اپوکسی نیز بر روی این پرایمر اجرا شود.

ضد زنگ طوسی با قیمت ارزان

پرایمرهای ضد خوردگی با کیفیت های مختلف و قیمت های گوناگون تولید و عرضه می شوند. جهت خرید بهترین محصول با قیمت مناسب با کارشناس شرکت رنگ رادین صنعتی مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

ضد زنگ طوسی با قیمت ارزان

پرایمر ضد زنگ

عناوین مرتبط:

خرید ضد زنگ سرنجی مخصوص اسکلت فلزی

پرایمر ضد زنگ مخصوص سطح استیل

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما