فروش رنگ اپوکسی، رنگ نسوز و زینک ریچ در شادآباد

جهت تماس با مرکز فروش رنگ اپوکسی، رنگ نسوز و زینک ریچ در شادآباد ، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

فروش رنگ اپوکسی، رنگ نسوز و زینک ریچ در شادآباد با قیمت درب کارخانه

رنگ های صنعتی به پوشش هایی گفته می شود که نسبت به رنگ های متداول مقاومت رطوبتی، دمایی، سایشی و شیمیایی بالاتری دارند. این رنگ ها به دلیل داشتن رزین قوی و پیگمنت های ضد خوردگی و مقاوم می توانند با روش فیزیکی و شیمیایی از سطح فلز در برابر آسیب و خوردگی محافظت نمایند. به طور معمول این پوشش ها دو جزئی هستند و برای کامل شدن واکنش و خشک شدن خود نیاز به بخش دوم هاردنر دارند.

انواع رنگ های صنعتی اپوکسی، نسوز و زینک ریچ

رنگ های پایه اپوکسی

این پوشش ها در انواع رنگ های آستری، لایه میانی و لایه رویه طبقه بندی می شوند. پوشش های آستری از دو بخش رزین اپوکسی و پیگمنت ضد خوردگی روی و یا اکسید آهن می باشند. رزین بصورت فیزیکی ایجاد سد قوی و مقاوم در برابر انواع حلال ها می نماید. پیگمنت نیز با روش حفاظت کاتدی از سطح فلز حفاظت می نماید.

رنگ های لایه میانی جهت افزایش چسبندگی رنگ لایه رویه به زیرین و نیز افزایش ضخامت نهایی رنگ اجرایی بکار می رود. این پوشش با درصد جامد بالای خود می تواند با ضخامت تا 170 میکرون فیلم خشک نیز اجرا شود.

رنگ های لایه رویه اپوکسی مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد شیمیایی و حلال ها دارند. این پوشش ها بعنوان رنگ لایه رویه در مناطق با احتمال خوردگی شیمیایی و یا رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند. در شرایطی که اسید و یا قلیایی قوی داشته باشیم از نوع رنگ اپوکسی اصلاحی ( با رزین فنولی و یا ذرات پودر شیشه) استفاده می کنیم.

پوشش های پایه اکریلیک

این رنگ ها همان پوشش های دو جزئی پلی اورتان می باشند. مقاومت رطوبتی و نوری بالای این محصول باعث افزایش مقاومت آن می شود و برای سازه های اکسپوز گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. معمولا این پوشش به تنهایی اجرا نمی شود و در سازه های بتنی از آستر سیلر اپوکسی و برای سازه های فلزی از پرایمر غنی از روی بعنوان رنگ لایه اول استفاده می شود.

رنگ ها و آسترهای نسوز

آسترهای نسوز دارای مقاومت عالی در برابر دما و حرارت می باشند. این پوشش حاوی درصد بالایی از پودر روی درون رزین سیلیکونی می باشد. نوع زینک اتیل سیلیکات مقاومت رطوبتی و دمایی بالا دارد و دو جزئی می باشد( رزین+پودر روی). رنگ زینک ریچ سیلیکونی نیز مقاومت دمایی بسیار خوبی دارد و تک جزئی است. این پوشش ها با روش حفاظت کاتدی از سطح سازه در برابر خوردگی محافظت می نمایند. مقاومت دمایی این آسترها تا 450 درجه ی سانتی گراد می باشد.

رنگ های رویه سیلیکونی نسوز دارای پیگمنت ضد خوردگی آلومینیوم و پودر روی می باشند. این رنگ ها تا دمای 600 درجه می توانند تولید و از سازه در برابر خوردگی محافظت نمایند.

رنگ های تک جزئی صنعتی

از این پوشش ها برای لکه گیری و نیز رنگ آمیزی آسان سازه در معرض خوردگی استفاده می شود. بیس رزین این رنگ ها از نوع آلکیدی اصلاحی با اپوکسی می باشد. پوشش های ذکر شده مقاومت رطوبتی و نوری مناسبی دارند. این رنگ ها هیچ گونه مقاومت شیمیایی ندارند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

 فروش رنگ اپوکسی، رنگ نسوز، زینک ریچ و... در شادآباد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما