فروش رنگ نسوز سیلیکونی در بازارآهن

فروش رنگ نسوز سیلیکونی در بازارآهن با کیفیت بالا و مقاومت دمایی 250، 400 و 600 درجه. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

فروش رنگ نسوز سیلیکونی در بازارآهن با قیمت کارخانه

مخازن و سازه های فلزی با قرارگیری در مجاورت حرارت و دما، دچار خوردگی و فرسایش می شوند. با توجه به هزینه ی سنگین تعویض سازه های گران صنعتی، استفاده از سیستم پوششی محافظتی در افزایش عمر سازه، بسیار مفید خواهد بود. از طرف دیگر وجود رطوبت در کنار دمای بالا نیز یکی از عوامل افزاینده ی خوردگی می باشد. در ادامه به بررسی رنگ های مناسب جهت این سازه ها می پردازیم.

مشخصات رنگ نسوز

پوشش های نسوز بر پایه ی رزین اکریلیک سیلیکون(تا دمای 400 درجه) و سیلیکونی(از 400تا600 درجه) می باشند. این محصولات حاوی پیگمنت مقاوم به حرارت و ضد خوردگی آلومینیوم می باشند و به همین دلیل اغلب در فام رنگی نقره ای تولید می شوند. رنگ نسوز معمولا با ضخامت کم و بین 30تا 40 میکرون اجرا می شود. در صورت اجرا در ضخامت بالا پوشش پوسته خواهد شد.

رنگ های نسوز 250 درجه قابلیت تولید در شید رنگی مختلف را دارند و نسوز 400 درجه معمولا در دو فام مشکی و سفید موجود می باشد.

پرایمر ضد خوردگی و مقاوم به حرارت

آستر پرایمر زینک اتیل سیلیکات و یا زینک ریچ سیلیکون دو پرایمر قوی و با درصد بسیار بالایی از پودر روی هستند. این رنگ ها مقاومت دمایی بالایی دارند و ذرات روی موجود در این رنگ باعث حفاظت شیمیایی (حفاظت کاتدی) از سطح سازه می شوند. رزین سیلیکونی نیز مقاومت دمایی عالی دارد و بستری جهت تثبیت ذرات پودر روی فراهم می آورد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

فروش رنگ نسوز سیلیکونی در بازارآهن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما