قیمت و کاتالوگ زینک فسفات اپوکسی

جهت دریافت قیمت و کاتالوگ زینک فسفات اپوکسی با چسبندگی عالی به انواع سطوح فولادی و فلزی با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

قیمت و کاتالوگ زینک فسفات اپوکسی

زینک فسفات اپوکسی، نوعی پرایمر ضد خوردگی با قابلیت حفاظت فیزیکی و شیمیایی عالی بر روی سطوح فلزی می باشد. این پوشش هنگام اجرا بر روی سطح به دلیل داشتن اندکی اسید فسفریک باعث فسفاته نمودن فلز می شود و همین امر باعث ایجاد سد فیزکی محکم و نیز چسبندگی بالای رنگ بر روی سطح می شود. با این روش از ورود رطوبت و سایر عوامل خورنده به فلز جلوگیری بعمل می آورید. اگرچه در هنگام استفاده از زینک فسفات اپوکسی حفاظت فیزیکی مهمترین روش نگهداری از فلز در برابر خوردگی است ولی ذرات فسفات روی موجود در پوشش باعث ایجاد حفاظت کاتدی از سطح نیز می شوند.

به دلیل چسبندگی بالای این پوشش به سطح فلز، نیاز به پرداخت سطح بالا نداریم و با تمیز نمودن سازه از چربی ها، غبارها و زنگ ها می توان رنگ را اعمال نمود.

کاربرد زینک فسفات اپوکسی

این پوشش برای رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی و فولادی در مناطق با احتمال خوردگی متوسط مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای مخازن و لوله های انتقال آب آشامیدنی نیز یکی از بهترین گزینه ها استفاده از این پوشش بعنوان پرایمر می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

قیمت و کاتالوگ زینک فسفات اپوکسی

زینک فسفات اپوکسی روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما