مرکز پخش رنگ نمای جوتن

جهت ارتباط با مرکز پخش رنگ نمای جوتن در تهران، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45 فروشگاه رنگ رادین

مرکز پخش رنگ نمای جوتن در تهران و ارسال به شهرستان

رنگ های تولید شرکت جوتن، از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند. مرکز تولید اصلی این رنگ کشور نروژ می باشد. به دلیل وجود مصرف کنندگان فراوان این پوشش در سرتاسر جهان، کارخانه رنگ جوتن اقدام با تاسیس کارخانه های مختلف در سرتاسر جهان نموده است. این امر باعث دسترسی سریع و آسان به رنگ و نیز حذف کرایه ی حمل می شود. نزدیک ترین کارخانه به ایران در کشور دبی می باشد که رنگ های جوتن از این کشور وارد می شوند.

از بین رنگ های ساختمانی جوتن پوشش نمای آن طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده است. رنگ کردن نما، علاوه بر زیبایی بخشی به آن ، باعث حفاظت از آن در برابر رطوبت، نور آفتاب، گازها و مواد سمی و همچنین باران اسیدی می شود. پوشش نمای جوتن در انواع بافت دار و ساده می باشد.

رنگ نمای بافت دار جوتن

این پوشش دارای بافت می باشد که باید آن را با غلتک اسفنجی اجرا کنیم.رنگ بافت دار در انواع بافت درشت، متوسط و ریز می باشد که نوع بافت درشت پر مصرف ترین نوع رنگ می باشد. وجود بافت ها باعث جلوگیری از ترک خوردگی بتن زیرین و محافظت از سازه می شود. رنگ نما دارای خاصیت کشسانی یا همان الاستیکی است و به همین دلیل مانند پلی بر روی ترک عمل کرده و آن را می پوشاند. به دلیل مقاومت بسیار بالای رنگ نمای جوتن، از آن برای رنگ آمیزی سقف استخر (دارای رطوبت بالا) نیز استفاده می شود.

پوشش نمای ساده ی جوتن

این رنگ بدون بافت اجرا می شود. رنگ مذکور مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل جوی دارد و برای سال های طولانی می تواند سازه را از آسیب حفظ کند. این محصول خاصیت خودشوری دارد و به راحتی قابل تمیز شدن است.

پرایمر مخصوص نما

در نماهای خام بهتر است تا جهت اشباع سطح و نیز افزایش چسبندگی رنگ رویه از یک دست پرایمر استفاده کنیم.دو نوع پرایمر وجود دارد یکی با نام آلکالی و دیگری پنتریتینگ(نفوذی) ایت. برای مناطق با رطوبت کم از پرایمر آلکالی با صرفه ی اقتصادی بیشتر استفاده کنید. برای مناطق با رطوبت بیشتر پرایمر نفوذی را بکار ببرید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت: 02144377126، 02166813351

همراه:09129687674

مرکز پخش رنگ نمای جوتن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما