پوشش دهی ورق گالوانیزه با رنگ صنعتی

جهت دریافت اطلاعات از پوشش دهی ورق گالوانیزه با رنگ صنعتی، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

روش پوشش دهی ورق گالوانیزه با رنگ صنعتی

سطوح گالوانیزه از غوطه وری فلز آهنی درون روی مذاب حاصل می شوند. فلز روی با آهن زیرین خود اتصال برقرار می نماید و در هنگام ورود عوامل خورنده به سطح فلز، با تشکیل پیل شیمیایی باعث محافظت از سازه می شود. روش حفاظتی سطح به این صورت می باشد که فلز روی نقش آند فداشونده را بازی می کند و فلز زیرین کاتد شده و کاملا سالم باقی می ماند. با گذشت زمان لایه ی زینک اکسید شده و از بین می رود و در این شرایط خوردگی فلز شروع می شود. در مناطق مرطوب و صنعتی محافظت از این سازه ها ضروری می باشد.

رنگ مناسب برای فلز گالوانیزه

سطح گالوانیزه به دلیل صیقلی بودن زیاد به راحتی رنگ آمیزی نمی شود و پوشش های رنگی چسبندگی ضعیفی به سطح دارند در این شرایط 2نوع سیستم رنگ آمیزی پیشنهاد می شود:

1- استفاده از آستر واش پرایمر + رنگ رویه دو جزئی

رنگ واش پرایمر در دو نوع رزین وینیلی و اپوکسی تولید می شود. این ماده به دلیل داشتن اسید فسفریک باعث ایجاد زبری اندک در سطح می شود و به این ترتیب چسبندگی لایه رویه را بر روی رنگ زیرین افزایش می دهد. پس از گذشت چند ساعت از اعمال آستر واش پرایمر(یا همان تای کوت) رنگ رویه را اجرا نمایید. بهتر است جهت محافظت بهتر از رنگ رویه اپوکسی و یا پلی اورتان(برای محیط خارجی) استفاده کنید هر چند رنگ های تک جزئی صنعتی نیز قابل اجرا می باشد.

2- استفاده از پوشش زینکا(گالواکوت)

رنگ زینکا نوعی پوشش بر پایه ی رزین اپوکسی استر می باشد. این رنگ حاوی بیش از 90 درصد پودر روی است و چسبندگی بسیار خوبی بر سطح فلز دارد. محصول در دو نوع رنگ زینکا(طوسی مات) و اسپری زینکا(طوسی براق) موجود می باشد. پوشش سلف پرایمر می باشد و البته می توانیم از رنگ های دو جزئی و یا تک جزئی نیز بر روی رنگ استفاده کنیم. حلال این پوشش از خانواده ی کتون ها و استرها می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

پوشش دهی ورق گالوانیزه با رنگ صنعتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما