کارخانه ی رنگ اکسیر پرتو

کارخانه ی رنگ اکسیر پرتو با عرضه ی انواع رنگ های صنعتی با قیمت عالی و کیفیت بالا، آماده سازی و ارسال سریع محصولات ازجمله مزیت های این رنگسازی می باشد.

آدرس کارخانه: شهر ک صنعتی صفادشت

فروشگاه: شادآباد، خیابان وثوقی، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ

کارخانه ی رنگ اکسیر پرتو

از جمله رنگ های پرمصرف در بین پیمانکاران گرامی پوشش های آستری و زینک ریچ، لایه میانی اپوکسی و رنگ رویه اپوکسی و پلی اورتان می باشد. در ادامه به بررسی این رنگ ها می پردازیم.

آستر های ضد خوردگی

از انواع رنگ های پرایمر می توانیم به آستر اپوکسی، زینک ریچ اپوکسی با درصد های مختلف از 30 تا 90 درصد اشاره کنیم. این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت و مواد شیمیایی دارد و از طریق حفاظت فیزیکی( ایجاد سد فیزیکی) و همچنین حفاظت شیمیایی( واکنش کاتدی و آندی) می تواند سطح زیرین خود را از خوردگی حفظ نماید. با توجه به میزان خوردگی محیط می توانیم رنگ مناسب را انتخاب کنیم. در محیط های شرجی و گرم صنعتی از آستر زینک ریچ بالای 70 درصد روی استفاده کنید. برای نواحی خشک رنگ آستری اپوکسی و یا زینک ریچ 30 درصد مناسب است.

پوشش های لایه میانی اپوکسی پلی آمید

جهت محافظت از آستر زینک ریچ و نیز افزایش چسبندگی لایه رویه به رنگ زیرین از پوشش های لایه میانی استفاده می شود. این رنگ ها معمولا بصورت هایبیلد و با درصد بالایی از مواد جامد تولید و بنابراین با ضخامت بالایی حدود 150 میکرون قابل اجرا هستند. این پوشش ها نیز مقاومت رطوبتی و شیمیایی بالایی دارند و می توانند حتی بصورت سلف پرایمر نیز اجرا و سطح را از خوردگی حفظ نمایند.

رنگ های رویه اپوکسی و پلی اورتان

رنگ های رویه ی صنعتی علاوه بر زیبایی بخشی به سازه با ایجاد سد حفاظتی قوی از ورود عوامل ایجاد پوسیدگی به فلز یا بتن جلوگیری می کنند. پوشش اپوکسی مقاومت حلالی، دمایی، رطوبتی، شیمیایی و مکانیکی خوبی دارد و برای پوشش سازه های صنعتی استفاده می شود. رنگ های اپوکسی مقاومت نوری خوبی ندارند و با تابش آفتاب دچار حالت گچی شدن و نیز رنگ پریدگی می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند.

پوشش های پلی اورتان مقاومت رطوبتی، دمایی، نوری و حلالی خوبی دارند و معمولا برای سازه های در معرض تابش آفتاب گزینه ی مناسبی می باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات رنگسازی اکسیر، با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

کارخانه ی رنگ اکسیر پرتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما