رنگ اپوکسی ضد اسید

رنگ اپوکسی ضد اسید با مقاومت بالای اسیدی، قلیایی و حلالی، می تواند گزینه ی مناسبی جهت رنگ آمیزی سازه های فلزی و بتنی در معرض خوردگی شدید باشد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، بلوار الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

رنگ اپوکسی ضد اسید چیست؟

سازه های بتنی و فلزی با قرارگیری در معرض مواد خورنده ی شیمیایی و حلالی، دچار آسیب جدی می شوند. با توجه به هزینه ی بالای تعمیر و نوسازی سازه ها، استفاده از پوشش های خاص جهت حفظ این سازه ها ضروری می باشد.

یکی از رنگ های بسیار مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی قوی، پوشش های اپوکسی ضد اسید هستند. این رنگ ها بر پایه رزین اپوکسی فنولیک و یا نوالاک هستند. وجود ذرات پودر شیشه درون این رنگ می تواند به افزایش مقاومت پوشش رنگی در برابر شرایط شیمیایی کمک کند. شیشه خود یکی از مقاوم ترین ساختارها در برابر مواد اسیدی می باشد. شید رنگی این رنگ ها معمولا سفید و یا رنگ های روشن می باشد. پیگمنت های رنگی در مواجهه با شرایط شیمیایی قوی مقاومت ندارند و به حالت کم رنگ تبدیل می شوند.

معمولا پوشش های ضد اسید با ضخامت بالایی اجرا می شوند(حداقل 500 میکرون فیلم خشک). با گذشت زمان و مواجهه با مواد شیمیایی رنگ کم کم خورده می شود تا اینکه به سطح فلز می رسیم. در این زمان نیاز به رنگ آمیزی مجدد می باشد.

روش اجرای پوشش

  1. ابتدا سطح را با حلال کاملا بشویید تا از گردو غبار و چربی پاک شود.
  2. بر روی سطوح بتنی یک دست سیلر اپوکسی اجرا کنید. روی سطوح آلومینیوم، گالوانیزه و استیل ضد زنگ یک دست واش پرایمر اجرا کنید.
  3. رنگ ضد اسید را با هاردنر مخلوط و اندکی با تینر اپوکسی رقیق نمایید.
  4. در نهایت رنگ را با پیستوله، غلتک و یا قلمو بر روی سطح اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

رنگ اپوکسی ضد اسید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما