رنگ مشکی آلکیدی صنعتی روناس

جهت خرید رنگ مشکی آلکیدی صنعتی روناس با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی روناس در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مشخصات رنگ مشکی آلکیدی صنعتی روناس

رنگ های تک جزئی صنعتی رزین های مقاوم تری نسبت به پوشش های آلکیدی معمولی دارند. از این رنگ ها برای پوشش سازه های فلزی در معرض خوردگی متوسط و ضعیف استفاده می شود. بهتر است تا قبل از اجرای رنگ از یک دست آستر ضد خوردگی بعنوان پرایمر استفاده کنیم. پوشش های آلکیدی صنعتی روناس در سه کد تولید می شوند.

RTB-399

محصول کد RTB-399 در انواع رنگبندی و بصورت نیم براق تولید می شود. محصول مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش آفتاب، رطوبت کم و دما تا 80 درجه دارد. این رنگ در برابر حلال های شیمیایی مقاوم نمی باشد. بعنوان آستری این رنگ از ضد زنگ طوسی کد 555 و یا اخرایی کد 304 روناس استفاده کنید. با تینر روغنی می توانید این محصول را رقیق کنید.

RTB-680

پوشش کد RTB-680 روناس نیز بر پایه ی رزین آلکیدی اصلاح شده می باشد. این رنگ مقاومت بالاتری نسبت به کد 399 دارد و برای سازه ها در شرایط سخت تر استفاده می شود. بعنوان پرایمر از ضد زنگ آلکیدی و یا اپوکسی با کد 2300 استفاده کنید. حلال این رنگ تینر روغنی می باشد.

RTB-688

رنگ صنعتی قوی با کد RTB-688 یکی از قوی ترین رنگ های تک جزئی می باشد. این پوشش از رزین آلکیدی اصلاحی با اپوکسی تولید می شود و در برابر شرایط سخت پایدار است. این محصول به نام رنگ دریایی نیز شهرت دارد. بعنوان زیرکار حتما از یک دست ضد زنگ اپوکسی استفاده نمایید. پوشش دریایی روناس با تینر مخصوص کد 822 رقیق می شود.

اجرای پوشش

  1. ابتدا سطح سازه را از هر گونه آلودگی پاک کنید. ببا سنباده نرم سطح را پرداخت کنید.
  2. آستر مناسب را اجرا نمایید.
  3. رنگ رویه آلکیدی را در دو دست اجرا کنید تا پوشش کامل حاصل شود.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

رنگ مشکی آلکیدی صنعتی روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما