فروشگاه رنگ اپوکسی در تهران

مرکز فروش انواع رنگ های اپوکسی، پلی اورتان، زینک ریچ، لایه میانی و تمامی رنگ های صنعتی. جهت تماس با فروشگاه رنگ اپوکسی در تهران با شرکت رادین تماس بگیرید.

رنگ صنعتی اپوکسی

رنگ های اپوکسی با داشتن مقاومت خوردگی عالی بعنوان رنگ نهایی بر روی سازه های فلزی و بتنی اجرا می شوند. این رنگ ها جهت کامل شدن واکنش خود به جزء دوم خشک کن نیاز دارند. رنگ های پایه اپوکسی در انواع آسترهای ضد خوردگی، رنگ های لایه میانی و رویه تعریف می شوند.

آسترهای ضد خوردگی پایه اپوکسی

این رنگ ها پوشش هایی بر پایه ی رزین های اپوکسی و هاردنر پلی آمید می باشند. انواع زینک ریچ اپوکسی، زینک فسفات اپوکسی، زینک کرومات اپوکسی و ضد زنگ اپوکسی از این گروه می باشند. آسترهای ذکر شده با داشتن درصد بالایی از پودر روی خالص و نیز رزین قوی اپوکسی با دو روش سد کنندگی فیزیکی و نیز محافظت کاتدی از سطح سازه در برابر خوردگی محافظت خواهند نمود.

رنگ لایه میانی پایه اپوکسی

رنگ های لایه میانی جهت افزایش چسبندگی لایه ی رویه و نیز افزایش ضخامت رنگ اجرا شده استفاده می شوند. این رنگ ها نیز با داشتن رزین اپوکسی و پیگمنت هایی همچون اکسید آهن میکایی، نقش محافظتی بالایی ایفا می نمایند. این گروه در سه نوع لایه میانی پلی آمید، لایه میانی MIO و لایه میانی هایبیلد تولید می شوند.

رنگ رویه اپوکسی

این رنگ ها نیز در انواع رنگ رویه پلی آمین، رویه پلی آمید، رویه فنولیک ضد اسید، رویه کولتار اپوکسی تولید می شود. این رنگ ها نیز مقاومت عالی در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و… از خود نشان می دهند.

فروشگاه رنگ اپوکسی در تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

فروشگاه رنگ اپوکسی در تهران

رنگ اپوکسی

عناوین مرتبط:

قیمت خرید رنگ اپوکسی در بازار

قیمت روز رنگ صنعتی اپوکسی و پلی اورتان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما