فروش و اجرای رنگ اپوکسی

فروش و اجرای رنگ اپوکسی با مقاومت بالای رطوبتی، حلالی، دمایی و سایشی. شرکت رنگ رادین، بعنوان نماینده ی رنگ روناس و اکسیر در خدمت شما همکارانی گرامی می باشد. این شرکت علاوه بر فروش رنگ، در زمینه ی اجرا نیز فعال می باشد.

فروش و اجرای رنگ اپوکسی با مقاومت عالی

پوشش اپوکسی نوعی رنگ با پایداری بالا در برابر عواملی مانند رطوبت، حلال، مواد شیمیایی، سایش و تنش می باشد. این رنگ بعنوان لایه نهایی بر روی سازه های فلزی، بتنی و آجری اجرا می شود. پوشش اپوکسی پلی آمید با ضخامت بین 50 تا 80 میکرون فیلم خشک اجرا می شود. این محصول قابلیت تولید در رال های رنگی مختلفی را دارد. از نظر براقیت در سه نوع مات، نیم براق و براق موجود می باشد.

پرایمر های مخصوص رنگ اپوکسی

در سازه های فلزی از آستر زینک ریچ اپوکسی+لایه میانی بعنوان پرایمر استفاده کنید. این پوشش با روش حفاظت کاتدی و نیز ایجاد سد فیزیکی محکم می تواند سطح فلز را خوردگی محافظت نماید. در مناطقی که رطوبت کم باشد می توانید از پرایمر آستر اپوکسی و یا زینک فسفات اپوکسی نیز استفاده نمایید.

در سازه های بتنی و در کل معدنی از یک دست سیلر اپوکسی استفاده کنید. این پوشش باعث اشباع نمودن سطح و نیز افزایش چسبندگی رنگ رویه به سطح می شود. در صورت عدم استفاده از سیلر، حجم رنگ مصرفی بسیار بالاتر خواهد شد چرا که مواد معدنی رنگ را به داخل خود جذب می کنند.

روش اجرای پوشش اپوکسی

  1. ابتدا سطح را از هرگونه آلودگی پاک کنید.
  2. در سازه های فلزی سندبلاست توصیه می شود و در سازه های بتنی از ساب جهت زبری سطح استفاده کنید.
  3. پس از اجرای پرایمر رنگ رویه را با نسبت مشخص با هاردنر مخلوط و اندکی با تینر رقیق نمایید.
  4. رنگ را با قلم، غلتک و یا پیستوله بر روی سطح اجرا کنید.

مزایای پوشش اپوکسی

علاوه بر مقاومت بالای ساختاری این رنگ، قابلیت تمیز شدن آسان نیز یکی از دلایل استفاده از این پوشش مخصوصا در صنعت و یا در کف شده است. پوشش پایداری سایشی و مکانیکی بالایی نیز دارد و درصورت بر خورد با عوامل ساینده نیز کاملا مقاوم خواهد ماند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

فروش و اجرای رنگ اپوکسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما