قیمت هر کیلو زینک ریچ اپوکسی

جهت دریافت قیمت هر کیلو زینک ریچ اپوکسی با قیمت عالی و پوشش بالا، با شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

قیمت هر کیلو زینک ریچ اپوکسی در نمایندگی

پوشش زینک ریچ اپوکسی بر پایه ی رزین اپوکسی، ذرات پودر روی می باشد. این محصول جهت خشک شدن و نیز کامل شدن واکنش شیمیایی خود نیاز به بخش دوم هاردنر و یا خشک کن دارد.

محصول زینک ریچ با دو روش حفاظت فیزیکی و نیز حفاظت شیمیایی از سازه ها در برابر خوردگی محافظت می نماید. رزین اپوکسی مقاومت شیمیایی و نیز رطوبتی بالایی دارد و مانند یک عایق از ورود عوامل خورنده به سطح فلز جلوگیری می نماید. ذرات پودر روی موجود در زینک به دلیل میل به اکسایش زیاد می توانند به خوبی از سازه ی زیرین خود در برابر خوردگی حفاظت کنند. به اینصورت که میل به اکسید شدن فلز روی نسبت به فلز آهن زیرین خود بیشتر است و بنابراین بعنوان آند فداشونده رفتار می نماید و در طول فرآیند اکسایش شاهد خورده شدن آند هستیم و فلز زیرین سالم باقی می ماند.

کاربرد رنگ زینک ریچ

از این پرایمر برای جلوگیری از خوردگی سازه های فلزی در معرض رطوبت بالا و یا حلال های شیمیایی استفاده می شود. انواع مخازن، لوله های انتقال و به طور کلی سازه ها در شرایط سخت خوردگی و رطوبتی را می توانیم با پوشش زینک ریچ محافظت کنیم.

روش اجرای پوشش

  1. ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز و سندبلاست نمایید.
  2. رنگ را با نسبت مشخص با هاردنر ترکیب کنید و سپس با تینر اپوکسی اندکی رقیق نمایید.
  3. محصول را با پیستوله و یا ایرلس بر روی سازه اجرا کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

قیمت هر کیلو زینک ریچ اپوکسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما