مرکز ترکیب رنگ اپوکسی

مرکز ترکیب رنگ اپوکسی و ساخت رنگ اپوکسی در رال های رنگی مختلف. تولید بصورت جزئی و کلی می باشد. شرکت رنگ رادین، نمایندگی رسمی رنگ روناس و اکسیر در تهران، در خدمت شما همکاران گرامی می باشد.

آدرس: شادآباد، خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

مرکز ترکیب رنگ اپوکسی در تهران

پوشش های اپوکسی بر پایه ی رزین قوی اپوکسی و هاردنر پلی آمید تولید می شوند. این پوشش ها مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت، شرایط شیمیایی، حلال ها، دما و تنش مکانیکی دارند. رنگ مذکور بعنوان لایه نهایی بر روی سازه های فلزی، چوبی، بتنی و آجری اجرا می شود.

رنگ های اپوکسی تولید شده در کارخانه ها طبق رال های متداول و خاص می باشد. حال در صورتی که مشتری نیاز به رنگ های متنوع تری داشته باشد می توان از طریق ترکیب رنگ آن را ایجاد نمود. در این فرآیند نیاز به متخصص تولید رنگ و یک دستگاه میکسر می باشد. با اضافه نمودن جوهر رنگ به رنگ های اصلی می توان آن را به فام دلخواه تغییر داد. فام های رنگی تولیدی طبق دفترچه رال K7 می باشند. رنگ ها در بسته بندی گالن 4 کیلویی و حلب 20 کیلویی عرضه می شوند.

کاربرد رنگ اپوکسی

رنگ های اپوکسی جهت محافظت از انواع سازه ها در معرض خوردگی رطوبتی و شیمیایی استفاده می شوند. این رنگ ها معمولا با ضخامت فیلم خشک بین 50 تا 70 میکرون اعمال می شوند. قبل از اجرای پوشش بهتر است تا از یک دست آستری استفاده کنیم. در سازه های فلزی از آستر زینک ریچ و یا ضد زنگ اپوکسی و در سازه های غیر فلزی از آستری سیلر اپوکسی استفاده نمایید. قبل از اجرای آستری حتما سازه های فلزی را سندبلاست و یا با فرچه سیمی زبر نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126و02166813351

همراه:09129687674

مرکز ترکیب رنگ اپوکسی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما