عرضه ی مستقیم رنگ صنعتی روناس

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز عرضه ی مستقیم رنگ صنعتی روناس در تهران با قیمت نمایندگی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

مرکز عرضه ی مستقیم رنگ صنعتی روناس در تهران

رنگ های صنعتی روناس از گروه رنگ های تک جزئی و دو جزئی با مقاومت بالا در برابر انواع شرایط خوردگی می باشند. با توجه به شدت خوردگی و شرایط سازه باید رنگ مورد نظر انتخاب شود. خوردگی از نوع رطوبتی، نمکی، ماسه ای و شنی و شیمیایی می باشد.

شرایط خوردگی متوسط و ضعیف

در این شرایط می توان از پرایمر های ضد خوردگی تک جزئی و یا دو جزئی استفاده کرده و سپس رنگ رویه اجرا شود. بعنوان مثال اگر شرایط خوردگی ضعیف بود ابتدا یک دست آستر ضد خوردگی روناس با کد 555 اجرا شود و سپس رنگ رویه صنعتی روناس اعمال شود. در شرایط خوردگی متوسط یک دست آستر ضد خوردگی اپوکسی روناس با کد2300 اجرا شود و سپس رنگ رویه اپوکسی پلی آمید و یا پلی اورتان روناس اعمال گردد.

شرایط خوردگی شدید

این شرایط از مجاورت سازه با مانند شرایط ساحلی و یا حرارت بالا و یا حلال های شیمیایی قوی تعریف می شود. در این حالت باید از پرایمر ضد خوردگی قوی مانند زینک ریچ و یا زینک اتیل سیلیکات استفاده نمود.  سپس لایه رنگ نهایی دو جزئی از نوع سیلیکونی، اپوکسی و یا پلی اورتان اجرا کرد. در اینگونه شرایط بهتر است قبل از انتخاب و اجرای رنگ حتما از مهندسان شرکت رادین مشاوره بگیرید چرا که هر شرایط رنگ مخصوص به خود را نیاز دارد.

شرکت رنگ رادین صنعتی بعنوان مرکز مشاوره، اجرا و فروش انواع رنگ های صنعتی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مهندس محمدخانی به شماره ی 09129687674 تماس بگیرید.

عرضه ی مستقیم رنگ صنعتی روناس

رنگ صنعتی روناس

عناوین مرتبط:

فروشگاه رنگ صنعتی در تهران
خرید انواع رنگ صنعتی اپوکسی و پلی اورتان

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما