نمایندگی زینک ریچ اپوکسی روناس

جهت ارتباط با نمایندگی زینک ریچ اپوکسی روناس، با شرکت رنگ رادین، تماس بگیرید.

آدرس: شادآباد،خیابان الغدیر، خیابان وثوقی، خیابان عباس مختاری، نبش کوچه ی شیرین یکم، پلاک 45، فروشگاه رنگ رادین

نمایندگی زینک ریچ اپوکسی روناس در تهران

آستری زینک ریچ اپوکسی محصولی بر پایه ی رزین اپوکسی، ذرات پودر روی و نیز حلال و فیلر می باشد. این محصول با دو روش حفاظت فیزیکی و نیز حفاظت شیمیایی، سازه ی زیرین خود را از پوسیدگی و فرسایش حفظ می نماید. حال به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم:

حفاظت فیزیکی از سازه

رزین اپوکسی می تواند بخوبی سد محافظ قوی در برابر خوردگی ایجاد کند. این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت، دما، حلال ها و مواد شیمیایی دارد. با اجرای این رنگ می توانیم سطح سازه ی فلزی را از نفوذ عوامل خورنده محفوظ نگه داریم.

روش محافظت شیمیایی از سازه

در این روش ذرات پودر روی موجود در رنگ در ارتباط با فلز زیرین خود نوعی پیل شیمیایی تشکیل می دهند. به دلیل میل به اکسایش بالای فلز روی، این ماده نقش آند فداشونده را بازی می کند و اکسید می شود. بنابراین فلز زیرین کاملا سالم باقی می ماند.

کاربرد پوشش غنی از روی آستری

در محیط هایی با خوردگی رطوبتی، شیمیایی و حلالی بالا می توانیم از این محصول بعنوان پرایمر ضد خوردگی قوی بر روی فلزات استفاده کنیم. این آستر در انواع 80، 60 و 40 درصد پودر روی می باشد که با توجه به میزان وجود عوامل خورنده می توانیم نوع مناسب را انتخاب کنیم.

رنگ های رویه ی مناسب

از پوشش های اپوکسی و پلی اورتان که هر دو دو جزئی و دارای رزین های قوی و مقاوم هستند می توانیم بعنوان رنگ رویه برای زینک ریچ استفاده کنیم. البته سیستم سه لایه ی معروف که بصورت آستر زینک ریچ اپوکسی+رنگ لایه میانی اپوکسی+ رنگ رویه دو جزئی می باشد یکی از بهترین روش های رنگ آمیزی سازه می باشد. با ایجاد ضخامت های بیشتر پوشش های رنگی البته تا حد استاندارد می توانیم برای سالیان طولانی تری از سازه حفاظت کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با مهندس محمدخانی تماس بگیرید.

ثابت:02144377126

همراه:09129687674

نمایندگی زینک ریچ اپوکسی روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما